Sessió adreçada a explicar la importància de disposar d’un CRM COMERCIAL per adaptar l’estratègia, planificació i execució comercial, als temps actuals. Ens centrarem a mencionar les diferents funcionalitats, fer visibles els avantatges del CRM Comercial i com ajuda a optimitzar els recursos comercials i augmentar les vendes de l’empresa.
Citarem la possibilitat d’interactuar amb les dades, fer seguiment “on-line”, i els avantatges que suposa per a l’empresa de passar a treballar per hores a fer-ho per objectius.
En els transcurs de la sessió, es visualitzarà algun cas pràctic, a títol d’exemple, per veure’n la seva utilitat.
Objectiu: Donar a conèixer les possibilitats del CRM i la seva funcionalitat per augmentar competitivitat, eficiència i resultats econòmics de l’empresa.
Ponent:
- Joan Prat, Consultor a ICOEXEL Consultoria Comercial SL
Detalls sessió
- Categoria Sessions formatives
- Client: Manlleu Quatre
- Ubicació LAB Manlleu
- Data 11 febr 2021