?>

Sessió adreçada a explicar la importància de disposar d’un CRM COMERCIAL per adaptar l’estratègia, planificació i execució comercial, als temps actuals. Ens centrarem a mencionar les diferents funcionalitats, fer visibles els avantatges del CRM Comercial i com ajuda a optimitzar els recursos comercials i augmentar les vendes de l’empresa.

Citarem la possibilitat d’interactuar amb les dades, fer seguiment “on-line”, i els avantatges que suposa per a l’empresa de passar a treballar per hores a fer-ho per objectius.

En els transcurs de la sessió, es visualitzarà algun cas pràctic, a títol d’exemple, per veure’n la seva utilitat.

Objectiu: Donar a conèixer les possibilitats del CRM i la seva funcionalitat per augmentar competitivitat, eficiència i resultats econòmics de l’empresa.

Ponent:

  • Joan Prat, Consultor a ICOEXEL Consultoria Comercial SL

 

Detalls sessió

  • Categoria Sessions formatives
  • Client: Manlleu Quatre
  • Ubicació LAB Manlleu
  • Data 11 febr 2021